Úvod:
Vítejte na stránkách Psychiatrické nemocnice v Kroměříži.
Na této stránce vám poskytneme informace v jednoduchém jazyce (režim snadného čtení).
Jak se jmenujeme:
Psychiatrická nemocnice v Kroměříži
Co děláme:
V psychiatrické nemocnici léčíme lidi s duševním onemocněním.
Těmto lidem říkáme pacienti.
O pacienty se starají lékaři, sestřičky, psychologové a další odborníci.
Pacienti jsou na odděleních spolu s jinými pacienty.
Někdo se u nás léčí chvíli a někdo i delší dobu, podle typu nemoci.
Péče u nás je zdarma, platí ji zdravotní pojišťovna.
V nemocnici máme mnoho oddělení.
Jsou rozděleny podle toho, jaké nemoci se zde léčí.
Každá oddělení má své číslo, někdy i písmeno.
Tento název je napsán na budově, na mapě v areálu i na směrovkách.
Důležité kontakty:
Spojovatelka 573 314 111
Centrální příjem pacientů 573 314 213
Zdravotní záchranná linka 155
Tísňová linka 112