Psychiatrická léčebna v Kroměříži


MENU:

SNADNÉ ČTENÍ 

Navigace:  SNADNÉ ČTENÍ 

Úvod:

Vítejte na stránkách Psychiatrické nemocnice v Kroměříži.

Na této stránce vám poskytneme informace v jednoduchém jazyce (režim snadného čtení).


Jak se jmenujeme:

Psychiatrická nemocnice v Kroměříži


Co děláme:

V psychiatrické nemocnici léčíme lidi s duševním onemocněním.
Těmto lidem říkáme pacienti.

O pacienty se starají lékaři, sestřičky, psychologové a další odborníci.
Pacienti jsou na odděleních spolu s jinými pacienty.

Někdo se u nás léčí chvíli a někdo i delší dobu, podle typu nemoci.
Péče u nás je zdarma, platí ji zdravotní pojišťovna.

V nemocnici máme mnoho oddělení.

Jsou rozděleny podle toho, jaké nemoci se zde léčí.

Každá oddělení má své číslo, někdy i písmeno.

Tento název je napsán na budově, na mapě v areálu i na směrovkách.


Důležité kontakty:

Spojovatelka 573 314 111
Centrální příjem pacientů 573 314 213
Zdravotní záchranná linka 155
Tísňová linka 112


Podkategorie


© 2012 Psychiatrická nemocnice v Kroměříži   |   Všechna práva vyhrazena